Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Zakres zadań
- Zapewnia udział członków Kierownictwa oraz pozostałych przedstawicieli Ministerstwa w posiedzeniach plenarnych Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiedzeniach komisji sejmowych i senackich
- Obsługuje Radę do Spraw Cyfryzacji, w tym organizuje posiedzenia i przygotowuje protokoły z posiedzeń
- Przygotowuje (we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi) materiały na potrzeby komisji sejmowych i senackich wynikające z bieżących prac komisji i z ich planów pracy oraz materiały dla Ministra Cyfryzacji, Sekretarzy lub Podsekretarzy Stanu wymaganych na plenarne posiedzenia Sejmu i Senatu
- Przygotowuje wnioski: - do Prezesa Rady Ministrów o upoważnienie wskazanego przez Ministra Cyfryzacji Sekretarza/Podsekretarza Stanu do prezentowania stanowiska Rządu na plenarnych posiedzeniach Sejmu i Senatu RP, - do Prezesa Rady Ministrów o upoważnienie wskazanego przez Ministra Cyfryzacji Sekretarza /Podsekretarza Stanu lub Dyrektora biura/departamentu do prezentowania stanowiska Rządu na posiedzeniach komisji sejmowych i senackich
- Przygotowuje wnioski do Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, w celu umożliwienia przebywania w ławach rządowych w czasie posiedzeń plenarnych Sejmu osobom wskazanym przez Ministra Cyfryzacji
- Przekazuje członkom Kierownictwa MC oraz innym wskazanym osobom bieżące zestawienia posiedzeń komisji sejmowych i senackich
- Opiniuje projekty ustaw, rozporządzeń i innych dokumentów legislacyjnych skierowanych do Biura
- Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych, w tym pełni zastępstwa w sekretariacie Biura i sekretariatach członków Kierownictwa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz organizacji i działań MC, ustawy o działach administracji rządowej, Regulaminu Sejmu RP oraz Regulaminu Senatu RP, ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora, ustawy o Radzie Ministrów, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w zakresie art. 17, zarządzenia Ministra Cyfryzacji w sprawie ustanowienia regulaminu Rady do Spraw Cyfryzacji
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze