Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: wysiłek fizyczny (związany z przenoszeniem
dokumentacji papierowej - teczek/kartonów), praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość poruszania się po budynku: windy i drzwi odpowiedniej szerokości, toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość technicznego dostosowania stanowiska pracy (pokój, meble biurowe) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- Współtworzy procedury wewnętrzne dotyczące archiwizowania i obiegu dokumentów (w tym w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
- Opracowuje materiały archiwalne (akta kategorii A) oraz dokumentację niearchiwalną (akta kategorii B) w części przejętej przez archiwum w stanie nieuporządkowanym.
- Przejmuje pozostałą dokumentację kategorii A i B z komórek organizacyjnych; udziela instruktażu pracownikom odpowiedzialnym za porządkowanie i przekazywanie akt oraz wspiera pracowników w prawidłowej obsłudze systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD).
- Wydziela akta i brakuje dokumentację niearchiwalną za zgodą dyrektora właściwego archiwum państwowego.
- Prowadzi pełną ewidencję zasobu archiwalnego.
- Udostępnia akta dla celów służbowych, naukowych i innych.
- Przygotowuje materiały archiwalne do przekazania do archiwum państwowego.
- Koordynuje czynności kancelaryjne w MNISW, w tym w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum zakładowym urzędu
- znajomość przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych,
- znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych,
- wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność.
- ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia (w przypadku braku profilowego wykształcenia)
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe historyczne lub wyższe z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją lub podyplomowe studia archiwalne
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum zakładowym w jednostkach sektora finansów publicznych
- znajomość ustaw: prawo o szkolnictwie wyższym, o zasadach finansowania nauki
- umiejętność obsługi Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
Najnowsze komentarze