Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 152724
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Zakres zadań
- Planuje i opracowuje założenia oraz merytorycznie wspiera kontrole obowiązków przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego realizowane przez komórki organizacyjne i zamiejscowe jednostki organizacyjne UKE
- Współpracuje z sądami, prokuratorami oraz uprawnionymi podmiotami w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ich czasowego zawieszania
- Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczących nakładania, na uzasadnione żądanie uprawnionego podmiotu, na przedsiębiorców telekomunikacyjnych obowiązku blokowania połączeń lub komunikatów elektronicznych
- Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczących utrzymania ciągłości, odtwarzania lub wprowadzania ograniczeń w zakresie dostarczania sieci, świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz usług pocztowych
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na korespondencję kierowaną do Prezesa UKE oraz projekty stanowisk i opinii Prezesa UKE dotyczące obowiązków przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych w zakresie obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego
- Uczestniczy w opracowaniu projektów aktów prawnych w zakresie obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz zarządzania kryzysowego w sektorze pocztowym lub telekomunikacyjnym
- Realizuje zadania w zakresie przechowywania i ochrony danych telekomunikacyjnych w przypadku ogłoszenia upadłości operatora telekomunikacyjnego oraz ich udostępniania uprawnionym podmiotom, sądom i prokuratorom
- Pełni dyżury w ramach Zespołu Operacyjnego Bezpieczeństwa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych lub w obszarze zarządzania kryzysowego lub obronności
- Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli „poufne” lub poddanie się procedurze sprawdzenia mającej na celu uzyskanie takiego poświadczenia
- Znajomość przepisów ustawy: Prawo komunikacji elektronicznej; Prawo pocztowe wraz z aktami wykonawczymi w zakresie zarządzania kryzysowego oraz obronności państwa przez operatorów pocztowych, przedsiębiorców telekomunikacyjnych i organy administracji rządowej
- Znajomość aktów wykonawczych do uchylonej ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie zarządzania kryzysowego oraz obronności państwa przez operatorów pocztowych, przedsiębiorców telekomunikacyjnych i organy administracji rządowej, obowiązujących w okresie przejściowym zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo komunikacji elektronicznej
- Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie wydawania decyzji administracyjnych
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze