Główny specjalista

Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 152724

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych

Zakres zadań

  • Planuje i opracowuje założenia oraz merytorycznie wspiera kontrole obowiązków przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego realizowane przez komórki organizacyjne i zamiejscowe jednostki organizacyjne UKE
  • Współpracuje z sądami, prokuratorami oraz uprawnionymi podmiotami w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ich czasowego zawieszania
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczących nakładania, na uzasadnione żądanie uprawnionego podmiotu, na przedsiębiorców telekomunikacyjnych obowiązku blokowania połączeń lub komunikatów elektronicznych
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych dotyczących utrzymania ciągłości, odtwarzania lub wprowadzania ograniczeń w zakresie dostarczania sieci, świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz usług pocztowych
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na korespondencję kierowaną do Prezesa UKE oraz projekty stanowisk i opinii Prezesa UKE dotyczące obowiązków przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych w zakresie obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego
  • Uczestniczy w opracowaniu projektów aktów prawnych w zakresie obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz zarządzania kryzysowego w sektorze pocztowym lub telekomunikacyjnym
  • Realizuje zadania w zakresie przechowywania i ochrony danych telekomunikacyjnych w przypadku ogłoszenia upadłości operatora telekomunikacyjnego oraz ich udostępniania uprawnionym podmiotom, sądom i prokuratorom
  • Pełni dyżury w ramach Zespołu Operacyjnego Bezpieczeństwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych lub w obszarze zarządzania kryzysowego lub obronności
  • Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli „poufne” lub poddanie się procedurze sprawdzenia mającej na celu uzyskanie takiego poświadczenia
  • Znajomość przepisów ustawy: Prawo komunikacji elektronicznej; Prawo pocztowe wraz z aktami wykonawczymi w zakresie zarządzania kryzysowego oraz obronności państwa przez operatorów pocztowych, przedsiębiorców telekomunikacyjnych i organy administracji rządowej
  • Znajomość aktów wykonawczych do uchylonej ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie zarządzania kryzysowego oraz obronności państwa przez operatorów pocztowych, przedsiębiorców telekomunikacyjnych i organy administracji rządowej, obowiązujących w okresie przejściowym zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo komunikacji elektronicznej
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie wydawania decyzji administracyjnych
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Nauczyciel oligofrenopedagog

wczoraj

Zespół Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w IGNACOWIE

mazowieckie / Ignaców (pow. zwoleński, gm. Przyłęk), Ignaców

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Bezpieczeństwa Nieruchomości i Zarządzania Kryzysowego

wczoraj

Polskie Koleje Państwowe S.A.

mazowieckie / Warszawa

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Sporządzanie dokumentacji planistycznej oraz procedur z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego...

Więcej informacji

Specjalista ds. obronnych i ochrony przeciwpożarowej

2025-07-01

Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie

mazowieckie / Opinogóra Górna

wg stanowisk Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wymagania inne:

Więcej informacji