Główny specjalista

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 152863

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Prowadzi profile w mediach społecznościowych i serwisach internetowych, m.in. samodzielnie tworzy posty, redaguje treści, współtworzy grafiki i materiały wizualne.
  • Współtworzy strategię komunikacji w social mediach, m.in.: opracowuje cele i kluczowe przekazy kampanii i grupy docelowe; analizuje skuteczność działań, współtworzy grafiki, pracuje z zespołem i wykonawcami – od pomysłu po publikację
  • Planuje komunikację oraz tworzy angażujące treści na kanały social media w cyklach tygodniowych, planuje działania organiczne i płatne, nadzoruje wykonawców, tworzy teksty, które są jednocześnie proste, inspirujące i angażujące
  • Monitoruje media społecznościowe, reaguje na trendy i komentarze oraz nastroje wokół KPO; proponuje reakcje i dostosowanie komunikacji w czasie rzeczywistym, w tym działania z obszaru komunikacji kryzysowej
  • Wykorzystuje narzędzia analityczne do wyciągania wniosków i proponowania trafnych działań
  • Prowadzi kampanie informacyjne, promocyjne i edukacyjne, w tym: samodzielne lub zespołowo opracowuje kampanie – od pomysłu po wdrożenie, w tym: tworzy treści, komunikaty, opracowuje koncepcje graficzne, treści i scenariusze wideo
  • Dba o jakość, spójność i dostępność cyfrową materiałów
  • Nadzoruje realizację zadań przez agencje i podwykonawców

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie informacji i/lub promocji i/lub w prowadzeniu profili firm/instytucji/organizacji w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok)
  • Wiedza z zakresu marketingu w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube (w tym znajomość trendów i formatów)
  • Znajomość zasad targetowania i prowadzenia kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych (facebook/ InstagramAds, TikTok Ads
  • Umiejętność tworzenia i redagowania treści na potrzeby mediów społecznościoych
  • Umiejętność kręcenia materiałów wideo i podstawowa znajomość montażu wideo (CapCut, InShot, Adobe Premiere lub podobne)
  • Umiejętność tworzenia grafik i stories w narzędziach typu Canva, Adobe Express lub podobne – z wyczuciem estetyki)
  • Umiejętność pracy z harmonogramem publikacji i strategią komunikacyjną
  • Komunikacja, w tym: umiejętność redagowania i korekty tekstów przeznaczonych do Internetu i mediów społecznościowych
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. Sprzedaży z niemieckim i angielskim

wczoraj

TTEC

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji

Przedstawiciel Handlowy HoReCa

wczoraj

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie

Więcej informacji
Więcej ofert pracy