Ogłoszenie numer: 10189280, z dnia 2025-08-20
Klient portalu Praca.pl
Jesteśmy firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku akcesoriów meblowych, specjalizującą się w sprzedaży wysokiej jakości włoskich i hiszpańskich uchwytów meblowych. Nasze produkty są znane nie tylko w Europie, ale i w wielu krajach z różnych regionów świata. Współpracujemy z producentami mebli, architektami wnętrz, hurtowniami akcesoriów meblowych oraz sklepami internetowymi i platformami sprzedażowymi, dostarczając im produkty łączące ciekawy design, elegancję, funkcjonalność i najwyższą jakość wykonania.
Dzięki ugruntowanej pozycji mamy bardzo szeroką bazę klientów, ale stale się rozwijamy i otwieramy na nowe możliwości.
Poszukujemy osoby zaangażowanej i komunikatywnej do obsługi sprzedaży internetowej. Do Twoich głównych zadań będzie należało sprawne realizowanie zamówień klientów, przygotowywanie paczek do wysyłki, obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej. Osoba na tym stanowisku będzie również dbała o prawidłowy obieg dokumentów, wystawiała faktury, korekty i współpracowała z innymi działami firmy, wspierając płynne funkcjonowanie całego zespołu.
Poszukujemy osoby zaangażowanej i komunikatywnej do obsługi sprzedaży internetowej. Do Twoich głównych zadań będzie należało sprawne realizowanie zamówień klientów, przygotowywanie paczek do wysyłki, obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej. Osoba na tym stanowisku będzie również dbała o prawidłowy obieg dokumentów, wystawiała faktury, korekty i współpracowała z innymi działami firmy, wspierając płynne funkcjonowanie całego zespołu.
Handlowiec - sprzedaż internetowa
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Szukamy kandydata na stanowisko handlowca do obsługi sprzedaży internetowej.
Wymagania
- Młoda komunikatywna o wysokiej kulturze osobistej osoba, z dobrą organizacją pracy własnej, szybko ucząca się i chętnie podejmująca nowe wyzwania,
- Wykształcenie minimum średnie, łatwość obsługi komputera, znajomość Microsoft Office, realizowanie planów sprzedażowych, dobra komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Dodatkowymi atutami będą: znajomość programu Comarch Optima, obsługa platformy Baselinker, Allegro oraz znajomość oprogramowania GoShop,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- Oferujemy pracę w niedużym zespole w miłej atmosferze z mocnym wsparciem zespołu podczas wdrażania oraz stabilne warunki zatrudnienia.
- Możliwość zatrudnienia od zaraz.
- Wysokość wynagrodzenia uzależniona od doświadczenia, umiejętności i kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze komentarze