HR and Payroll Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy oraz zaświadczeń dla pracowników
- Prowadzenie teczek osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Naliczanie wynagrodzeń i premii dla niewielkiej liczby pracowników oraz sporządzanie związanych z tym deklaracji (ZUS, PIT).
- Aktywny udział we wdrożeniu systemu kadrowo-płacowego i przejęcie naliczania płac z zewnętrznego biura rachunkowego
- Współpraca z rumuńskim biurem kadrowo- płacowym
- Nadzór nad benefitami pracowniczymi
- Dbanie o to, aby każdy pracownik miał ważne badania medycyny pracy oraz szkolenie BHP
- Nadzór nad systemem CHRIS: People Force
- Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników na rynku polskim, rumuńskim oraz niemieckim: selekcja CV, screening i umawianie spotkań z kandydatami.
Nasze wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku payroll specialist lub podobnym
- Praktyczna umiejętność naliczania płac i związanych z nimi rozliczeń.
- Gotowość do bycia kluczowym wsparciem dla Zarządu – proaktywne podejście i chęć pomocy w codziennych zadaniach.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny, ze względu na międzynarodowe środowisko pracy.
- Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania priorytetami.
Mile widziane:
- Znajomość systemu People Force
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze wdrażania systemu kadrowo-płacowego
- Przyjazną atmosferę w zespole i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna wraz ze stomatologią, karta lunchowa Edenred, siłownia w biurze).
Najnowsze komentarze