Insight Expert

Insight Expert
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Taśmowa 7a

JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO: 

  • Wspieranie biznesu w podejmowaniu decyzji opartych na danych – od analizy wyników sprzedaży i zachowań konsumentów po rekomendacje strategiczne, 
  • Analiza danych rynkowych i sprzedażowych (m.in. udziały rynkowe, dystrybucja, marża, trendy zakupowe, trackingów wizerunku marki sieci detalicznej, segmentacji nabywców/konsumentów, postrzeganie kategorii) oraz przekładanie ich na konkretne wnioski biznesowe, 
  • Opracowywanie prezentacji biznesowych w oparciu o różnorodne źródła i raporty rynkowe, 
  • Tworzenie i interpretacja badań ilościowych oraz umiejętne wykorzystanie wniosków z badań jakościowych, 
  • Doradzanie biznesowi w wyborze kierunków badań i działań opartych na danych i insightach, 
  • Współpraca z agencjami badawczymi – ustalanie celów, nadzór nad realizacją, weryfikacja jakości dostarczanych danych, 
  • Partnerstwo z kluczowymi zespołami – konsultowanie decyzji i wspólne definiowanie kierunków działań. 

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI: 

  • Masz minimum 5 lat doświadczenia w analizie danych i badaniach rynku w branży FMCG (po stronie agencji, producenta lub firmy konsultingowej), 
  • Samodzielnie prowadziłeś/aś zróżnicowane projekty analityczne i badawcze (planowanie, realizacja, rekomendacje) w branży FMCG, 
  • Świetnie rozumiesz procesy sprzedażowe i rynkowe – potrafisz analizować dane z różnych źródeł (sprzedażowe, dystrybucyjne, konsumenckie, rynkowe) i przekładać je na insighty biznesowe oraz konkretne działania, 
  • Masz doświadczenie w partnerowaniu biznesowi – potrafisz doradzać, argumentować i wspierać w podejmowaniu decyzji, 
  • Cechuje Cię dokładność, samodzielność i nastawienie doradcze – widzisz w danych coś więcej niż liczby, 
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim w pracy z raportami i partnerami zewnętrznymi, 
  • Jesteś proaktywny/a, wychodzisz z inicjatywą i terminowość to dla Ciebie priorytet, 
  • Pracujesz samodzielnie i nie boisz się podejmować decyzji. 
MAMY DLA CIEBIE: 
  • Kluczową i samodzielną rolę w zespole, który łączy analitykę i badania w obszarze FMCG, 
  • Możliwość realnego wpływu na decyzje biznesowe – Twoje rekomendacje będą słyszalne, 
  • Zaufanie, przestrzeń do działania i dużą autonomię w pracy, 
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii analitycznych oraz ciągłe wsparcie w rozwoju kompetencji,  
  • Umowę o pracę, stałe wynagrodzenie oraz premię roczną,  
  • Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej),  
  • Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników,  
  • Jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności. U nas liczą się kompetencje, dlatego każdy ma równe szanse. 

Najnowsze oferty pracy:

Starszy wychowawca koordynator do placówki opiekuńczo – wychowawczej typu interwencyjnego

dzisiaj

Zespół Do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 1

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Magazynier (m/k)

dzisiaj

AGATA Spółka Akcyjna

mazowieckie / Warszawa, Włochy

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Analityk / Analityczka ds. Sprzedaży Cementu

2025-10-28

Cemex Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, The Park, Krakowiaków 46

Twoje zadania na stanowisku: Raportowanie kluczowych wskaźników efektywności dla sprzedaży cementu w Europie; Tworzenie i rozwijanie narzędzi raportowych...

Więcej informacji

Analityk Sprzedaży

2025-10-25

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Współtworzenie i koordynowanie wdrażania strategii sprzedażowych Tworzenie planów sprzedażowych i monitorowanie ich realizacji Analiza trendów rynkowych...

Więcej informacji