Insight Expert
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Taśmowa 7a
JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:
- Wspieranie biznesu w podejmowaniu decyzji opartych na danych – od analizy wyników sprzedaży i zachowań konsumentów po rekomendacje strategiczne,
- Analiza danych rynkowych i sprzedażowych (m.in. udziały rynkowe, dystrybucja, marża, trendy zakupowe, trackingów wizerunku marki sieci detalicznej, segmentacji nabywców/konsumentów, postrzeganie kategorii) oraz przekładanie ich na konkretne wnioski biznesowe,
- Opracowywanie prezentacji biznesowych w oparciu o różnorodne źródła i raporty rynkowe,
- Tworzenie i interpretacja badań ilościowych oraz umiejętne wykorzystanie wniosków z badań jakościowych,
- Doradzanie biznesowi w wyborze kierunków badań i działań opartych na danych i insightach,
- Współpraca z agencjami badawczymi – ustalanie celów, nadzór nad realizacją, weryfikacja jakości dostarczanych danych,
- Partnerstwo z kluczowymi zespołami – konsultowanie decyzji i wspólne definiowanie kierunków działań.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
- Masz minimum 5 lat doświadczenia w analizie danych i badaniach rynku w branży FMCG (po stronie agencji, producenta lub firmy konsultingowej),
- Samodzielnie prowadziłeś/aś zróżnicowane projekty analityczne i badawcze (planowanie, realizacja, rekomendacje) w branży FMCG,
- Świetnie rozumiesz procesy sprzedażowe i rynkowe – potrafisz analizować dane z różnych źródeł (sprzedażowe, dystrybucyjne, konsumenckie, rynkowe) i przekładać je na insighty biznesowe oraz konkretne działania,
- Masz doświadczenie w partnerowaniu biznesowi – potrafisz doradzać, argumentować i wspierać w podejmowaniu decyzji,
- Cechuje Cię dokładność, samodzielność i nastawienie doradcze – widzisz w danych coś więcej niż liczby,
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim w pracy z raportami i partnerami zewnętrznymi,
- Jesteś proaktywny/a, wychodzisz z inicjatywą i terminowość to dla Ciebie priorytet,
- Pracujesz samodzielnie i nie boisz się podejmować decyzji.
MAMY DLA CIEBIE:
- Kluczową i samodzielną rolę w zespole, który łączy analitykę i badania w obszarze FMCG,
- Możliwość realnego wpływu na decyzje biznesowe – Twoje rekomendacje będą słyszalne,
- Zaufanie, przestrzeń do działania i dużą autonomię w pracy,
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii analitycznych oraz ciągłe wsparcie w rozwoju kompetencji,
- Umowę o pracę, stałe wynagrodzenie oraz premię roczną,
- Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej),
- Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników,
- Jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności. U nas liczą się kompetencje, dlatego każdy ma równe szanse.

Najnowsze komentarze