URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Inspektor ds. gospodarki komunalnej
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0640
1) systematyczne wykonywanie prac administracyjno-biurowych, w szczególności: a) prowadzenie ewidencji dokumentacji projektowej, b) terminowe i rzetelne załatwianie spraw i pism wnoszonych przez mieszkańców oraz ich pełne udokumentowanie, c) prowadzenie ewidencji zadań, d) prowadzenie ewidencji zawartych umów, e) załatwianie bieżącej korespondencji, 2) opracowywanie w oparciu o istniejące potrzeby rocznych planów remontów, inwestycji w zakresie sieci wodociągowych, stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni, w tym współdziałanie w zapewnianiu środków niezbędnych do ich realizacji, 3) przygotowywanie materiałów przetargowych, zleceń i umów na planowane budowy, przebudowy, remonty i modernizacje, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, 4) przygotowywanie umów i aneksów na roboty inwestycyjne i remonty z zakresu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej, 5) nadzór i kontrola przebiegu realizacji robót budowlanych, udział w odbiorach, ewidencjonowanie poniesionych wydatków dla poszczególnych obiektów, 6) odbiór i sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, 7) prowadzenie na bieżąco ewidencji wykonanych robót, 8) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem sieci wodociągowych oraz sieci kanalizacji sanitarnej, 9) wydawanie i opiniowanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, 10) wydawanie i opiniowanie warunków technicznych budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, 11) współudział w odbiorach nad wykonywanymi sieciami i przyłączami wodociągowymi i kanalizacyjnymi, 12) opiniowanie projektów z zakresu wodociągów i kanalizacji, 13) wydawania zaświadczeń o podłączeniu do sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, 14) wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie Pracy.Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy. Praca na podstawie umowy na czas określony do 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Poziom wykształcenia- wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek inżynieria środowiska, budownictwo, ochrona środowiska lub kierunki pokrewne. Minimum 3 lata stażu pracy.Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawa w tym m.in.: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dobra obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi finansowo budżetowych programów komputerowych, 3) zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, 4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, 5) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, 6) prawo jazdy kat. B, 7) posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych.Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Miejsce pracy:Reguły
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 460 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Najnowsze komentarze