Systematyczne wykonywanie prac administracyjno-biurowych, w szczególności: prowadzenie ewidencji dokumentacji projektowej, terminowe i rzetelne załatwianie spraw i pism wnoszonych przez mieszkańców oraz ich pełne udokumentowanie, prowadzenie ewidencji zadań, prowadzenie ewidencji zawartych umów, załatwianie bieżącej korespondencji, opracowywanie w oparciu o istniejące potrzeby rocznych planów remontów, inwestycji w zakresie sieci wodociągowych, stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni, w tym współdziałanie w zapewnianiu środków niezbędnych do ich realizacji, przygotowywanie materiałów przetargowych, zleceń i umów na planowane budowy, przebudowy, remonty i modernizacje, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie umów i aneksów na roboty inwestycyjne i remonty z zakresu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej, nadzór i kontrola przebiegu realizacji robót budowlanych, udział w odbiorach, ewidencjonowanie poniesionych wydatków dla poszczególnych obiektów, odbiór i sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie na bieżąco ewidencji wykonanych robót, wydawanie i opiniowanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, wydawanie i opiniowanie warunków technicznych budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, współudział w odbiorach nad wykonywanymi sieciami i przyłączami wodociągowymi i kanalizacyjnymi, opiniowanie projektów z zakresu wodociągów i kanalizacji, wydawania zaświadczeń o podłączeniu do sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej, wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie Pracy.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Poziom wykształcenia wyższe techniczne, preferowany kierunek inżynieria środowiska, budownictwo, ochrona środowiska lub kierunki pokrewne, minimum 3 lata stażu pracy. Wymagania dodatkowe - znajomość przepisów prawa w tym m.in.: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, dobra obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi finansowo-budżetowych programów komputerowych, zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, prawo jazdy kat. B, posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 18 sierpnia 2025 r. w siedzibie urzędu, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. sanitarnych lub przez zakładkę Aplikuj. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Michałowice, Reguły, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.
Miejsce pracy:Reguły
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 5 460 PLN
Najnowsze komentarze