Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: praca z komputerem
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : umiejętność analizy danych dotyczących stanu technicznego infrastruktury drogowej i planowania działań naprawczych[Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, umiejętność planowania, koordynacji i nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych[Inne] : Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i procedur urzędowych, sporządzania pism urzędowych, notatek i decyzji zgodnie z zasadami kancelaryjnymi, a także w zakresie dbałości o terminowość, kompletność i poprawność formalną dokumentacji, umiejętności koordynacji zadań międzywydziałowych oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami i instyt publicznymi
Gostynin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Najnowsze komentarze