Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
W związku z udziałem w kontrolach przeprowadzanych przez Inspektorat praca będzie odbywać się częściowo poza siedzibą urzędu. Praca biurowa odbywać się będzie w siedzibie urzędu, która jest przystosowana do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
Praca administracyjno- biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń obsługi biurowej.
Zakres zadań
- Wykonywanie czynności inspekcyjno- kontrolnych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, utrzymania obiektów budowlanych i zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych
- Opracowywanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich egzekwowanie
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych
- Podejmowanie działań mających na celu usunięcie niebezpieczeństw dla ludzi lub mienia
- Opracowywanie niezbędnych informacji i kompletowanie dokumentów do organów odwoławczych
- Przyjmowanie skarg i wniosków, należyte i terminowe rozpatrywanie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień
- Prowadzenie postępowań z zakresu egzekucji administracyjnej i postępowań karnych związanych z naruszeniem Prawa budowlanego
- Przygotowywanie sprawozdań i informacji z działalności Inspektoratu, w zakresie wykonywanych czynności oraz w zakresie zleconym
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika urzęd
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie budowlane- Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
- Umiejętność obsługi komputera /Środowiska Windows
- Znajomość Prawa budowlanego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
- Prawo jazdy kat. B
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe: w organach administracji publicznej
- Komunikatywność , dyspozycyjność, wysoka kultura osobista
- Odpowiedzialność, rzetelność, i sumienność
- Umiejętność pracy samodzielnej, jak i pracy zespołowej
Najnowsze komentarze