Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Organizacyjny / Dział Współpracy Organizacyjnej)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- zadania związane ze skargami, wnioskami oraz reklamacjami - prowadzenie rejestru, opracowywanie sprawozdawczości oraz redagowanie odpowiedzi
- koordynacja, monitoring, dokonywanie zapisów, modyfikacji oraz koordynacja i monitoring obiegu materiałów, prowadzenie centralnego rejestru dokumentów oznaczonych klauzulą Tajemnica Przedsiębiorstwa
- redagowanie pisemnych odpowiedzi na podstawie dekretacji Dyrektora Pionu Organizacyjnego i Kierownika Działu Współpracy Organizacyjnej, zgodnie z obowiązującymi standardami sporządzania dokumentów obowiązujących w Spółce
- przygotowywanie, odwoływanie oraz rejestrowanie pełnomocnictw (z wyłączeniem pełnomocnictw procesowych)
- przygotowywanie, odwoływanie oraz rejestrowanie upoważnień
- prowadzenie rejestru poświadczeń
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (np. prawo, administracja, ekonomia)
- min. 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego w analogicznym obszarze
- umiejętność pisania pism, uchwał, projektów wewnętrznych aktów prawnych
- umiejętność obsługi komputera - pakiet Office (w szczególności Word, Excel, Power Point)
- wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, zaangażowanie, systematyczność, wnikliwość, dokładność
- umiejętność dobrej organizacji pracy pod presją czasu
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Najnowsze komentarze