Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca poza siedzibą urzędu/w terenie (w szczególności kontrole), wyjazdy służbowe (krajowe), reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca na III piętrze (Warszawa), na II piętrze (Radom), I piętrze (Płock), na parterze (Ostrołęka), permamentna obsługa klienta, praca wymagająca dyspozycyjności, zagrożenie korupcją, praca pod presją czasu, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda (Płock, Warszawa - do II piętra), brak zainstalowanej windy (Radom, Ostrołęka)/podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowana toaleta (Warszawa, Płock), pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami (Radom, Ostrołęka), brak oznaczeń dla osób niewidomych, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące ewidencji gruntów i budynków, i gleboznawczej klasyfikacji gruntów
- Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące: wyłączenia z geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu danych o sieciach uzbrojenia terenu; sporów dotyczących zakresu udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego lub wysokości należnej opłaty; przywrócenia terminu na uzupełnienie zgłoszenia prac oraz na przekazanie poprawionych wyników zgłoszonych prac
- Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące scaleń i wymiany gruntów
- Przygotowuje projekty zarządzeń wojewody w sprawie ustalania numerów porządkowych budynków wybudowanych lub prognozowanych do wybudowania na nieruchomościach przyległych do ulicy położonej na granicy gminy lub przyległej do tej granicy, w przypadku braku porozumienia właściwych miejscowo wójtów (burmistrzów, prezydentów miast)
- Współdziała w realizacji kontroli przeprowadzanych przez wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego
- Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące naruszenia warunków licencji za materiały państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne lub prawnicze, lub administracyjne, lub w zakresie gospodarki przestrzennejdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii
- Znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office, w szczególności Word, Excel, geoportale), współpraca w zespole, skuteczna komunikacja, analityczne myślenie
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii
Najnowsze komentarze