Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 156455

Warunki pracy


  • praca administracyjno - biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy;
  • wymuszona pozycja ciała;
  • praca w systemie jednozmianowym;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne;
  • brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, technik multimedialnych, rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych oraz systemów zabezpieczenia technicznego pomieszczeń i obiektów służbowych (CCTV, SKD, SSWiN) oraz kamer;
  • bieżące wsparcie teletechniczne użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych;
  • bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych;
  • planowanie, ustalanie potrzeb oraz zaopatrywanie w sprzęt i materiały eksploatacyjne użytkowników końcowych;
  • prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu łączności i informatyki, przypisywanie użytkownika końcowego w SWOP;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu łączności, ochrony technicznej, monitoringu;
  • sporządzanie dokumentów wydanie/przyjęcia do magazynu;
  • przygotowywanie sprzętu łączności i informatyki do kwalifikacji i wybrakowania;
  • współpraca z wydziałem teleinformatyki KSP w zakresie właściwego gospodarowania sprzętem łączności i informatyki;
  • pełnienie funkcji lokalnego administratora sieci szyfratorów i sieci LAN;
  • nadzór i kontrolowanie sprawności systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów, PDOZ oraz kontroli dostępu;
  • utrzymanie i obsługa sieci kablowo - przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łączności i informatyki;
  • uczestnictwo w pracach komisji inwentaryzacyjnych oraz komisji przekazujących podległe jednostki i komórki organizacyjne tutejszej jednostki w związku ze zmianami kadrowymi;
  • uczestnictwo w zabezpieczeniu łączności radiowej w czasie akcji operacji i ćwiczeń sztabowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego praktyka w administracji publicznej
  • bardzo dobra znajomość systemów teleinformatycznych;
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność, kreatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji;
  • dyspozycyjność i zaangażowanie;
  • wysoka kultura osobista.

Najnowsze oferty pracy:

Terapeuta / Terapeutka Muzykoterapii / Arteterapii

dzisiaj

Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Więcej informacji

Event Marketing Specialist

dzisiaj

Benefit Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji

2025-09-23

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Nadzorowanie i koordynowanie zadań związanych z ochroną informacji poufnych, w tym danych osobowych i tajemnic przedsiębiorstwa Przygotowywanie analiz i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Ochrony Informacji

2025-09-22

Poczta Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8

Jednostka organizacyjna: Biuro Bezpieczeństwa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania:...

Więcej informacji