Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Ogłoszenie o naborze Nr 156455
Warunki pracy
- praca administracyjno - biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- wymuszona pozycja ciała;
- praca w systemie jednozmianowym;
- obsługa urządzeń biurowych;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, technik multimedialnych, rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych oraz systemów zabezpieczenia technicznego pomieszczeń i obiektów służbowych (CCTV, SKD, SSWiN) oraz kamer;
- bieżące wsparcie teletechniczne użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych;
- bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych;
- planowanie, ustalanie potrzeb oraz zaopatrywanie w sprzęt i materiały eksploatacyjne użytkowników końcowych;
- prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu łączności i informatyki, przypisywanie użytkownika końcowego w SWOP;
- prowadzenie ewidencji sprzętu łączności, ochrony technicznej, monitoringu;
- sporządzanie dokumentów wydanie/przyjęcia do magazynu;
- przygotowywanie sprzętu łączności i informatyki do kwalifikacji i wybrakowania;
- współpraca z wydziałem teleinformatyki KSP w zakresie właściwego gospodarowania sprzętem łączności i informatyki;
- pełnienie funkcji lokalnego administratora sieci szyfratorów i sieci LAN;
- nadzór i kontrolowanie sprawności systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów, PDOZ oraz kontroli dostępu;
- utrzymanie i obsługa sieci kablowo - przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łączności i informatyki;
- uczestnictwo w pracach komisji inwentaryzacyjnych oraz komisji przekazujących podległe jednostki i komórki organizacyjne tutejszej jednostki w związku ze zmianami kadrowymi;
- uczestnictwo w zabezpieczeniu łączności radiowej w czasie akcji operacji i ćwiczeń sztabowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego praktyka w administracji publicznej
- bardzo dobra znajomość systemów teleinformatycznych;
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych, w tym z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego;
- znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność, kreatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji;
- dyspozycyjność i zaangażowanie;
- wysoka kultura osobista.
Najnowsze komentarze