Inspektor

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 159162

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne oraz prowadzi urządzenia ewidencyjne dla tych dokumentów,
  • Przyjmuje, weryfikuje nadaną dokumentacji klasyfikację oraz odnotowuje ją w ewidencjach kancelaryjnych,
  • Wprowadza dane do modułu Kadra w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, prowadzi ewidencje pieczęci i stempli, urlopów i zwolnień lekarskich, biletów i delegacji służbowych,
  • Prowadzi instruktaże z zakresu oznaczania, przechowywania i obiegu dokumentów jawnych przez policjantów i pracowników wydziału,
  • Rozlicza policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez nich dokumentów jawnych, pieczęci i stempli w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do służby/pracy,
  • Prowadzi i aktualizuje ewidencję aktów prawnych i przepisów wewnętrznych oraz udostępnia je i zapoznaje z nimi policjantów i pracowników wydziału,
  • Uczestniczy w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kategorii „BC" oraz sporządza protokoły brakowania,
  • Przekazuje dokumentację archiwalną oraz materiały niearchiwalne do archiwum.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : co najmniej 1 rok w pracy biurowej,
  • Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości ustaw:
  • 1) Aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie: -instrukcji kancelaryjnej, -jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, -jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji
  • 2) Ustawy o Policji w zakresie przepisów ogólnych, organizacji Policji, zakresu uprawnień Policji oraz aktów wykonawczych w sprawie: -metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji, -metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: dobrej organizacji pracy własnej, komunikatywność,
  • Posiadanie umiejętności: obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej,

Najnowsze oferty pracy:

Elektryk

dzisiaj

PORR S.A.

mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki

Więcej informacji

Prawnik Prawa Pracy (k/m/x)

dzisiaj

Auchan Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Piaseczno, ul. Puławska 46

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Starszy inspektor

wczoraj

Starostwo Powiatowe w Sierpcu

mazowieckie / Sierpc

1. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń.2. Sporządzanie list płac i przekazywanie ich na rachunki bankowe.3. Rozliczanie...

Więcej informacji

Inspektor

2025-12-16

Centralne Biuro Śledcze Policji w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy - zagrożenie naciskami grup przestępczych, - zagrożenie korupcją, - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca...

Więcej informacji