Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Prewencji usytuowane jest na parterze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce. Budynek jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokoju dwuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe.
W budynku znajdują się windy z informajcą głosową. Pomieszczenia sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnosciami znajdują się na parterze, I i II piętrze budynku.
Wejście do budynku Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce mieszczącego się przy ul. Korczaka 16 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnośprawnościami: winda do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Zakres zadań
- odbiera z sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Ostrołęce oraz ze stanowiska kierowania Wydziału - Sztab Policji korespondencję, materiay wytworzone w trakcie obsługi zdarzeń zaistniałych na terenie powiatu ostrołęckiego bądź też przesłanych z innych jednostek i przekazanych do realizacji przez policjantów Wydział Prewencji
- rejestruje dokumentację wpływającą do Wydziału Prewencji i wychodzącej z Wydziału Prewencji
- kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do dekretacji naczelnikowi Wydziału Prewencji przy zapewnieniu właściwego obieg dokumentów
- zapoznaje oraz dokumentuje fakt zapoznania policjantów Wydziału Prewencji z telefonogramami wpływającymi do Wydziału Prewencji na skrzynkę LOTUS prewencja.kmpostroleka.@ra.policja.gov.pl
- prowadzi rejestry i dzienniki oraz teczki zagadnieniowe niezbędne do realizacji zadań na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
- planuje, zamawia oraz dystrybuuje materiałami biurowymi na poziomie zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie wydziału
- obsługuje urządzenia informatyczne, łączności będące na wyposażeniu sekretariatu Wydziału Prewencji
- kompletuje, rejestruje, a następnie przekazuje do Wydziału Zaopatrzenia przesyłi pocztowe wychodzące z Wydziału Prewencji w ustalonych terminach i godzinach (poczta resortowa i poczta specjalna)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji nniejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędu
- umiejętność pracy pod presją czasu
- samodzielność, komunikatywnośc, terminowość, systematyczność
- umiejętność dobrej organizacji czasu pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Najnowsze komentarze