Kierownik ds. Handlowych

Kierownik ds. Handlowych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Kreowanie strategii handlowej firmy, w tym ustalanie cen i kanałów sprzedaży
  • Realizacja działań promocyjnych
  • Opracowywanie i analiza planów sprzedaży
  • Kontrola wykonania planów sprzedażowych
  • Negocjacje umów handlowych
  • Planowanie kosztów projektów dla kierowników budów
  • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
  • Analiza rynku i monitoring konkurencji
  • Nadzór nad procedurami przetargowymi
  • Koordynacja projektów w aspekcie technicznym i budżetowym
  • Organizacja harmonogramów projektów
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość prawnych aspektów zamówień publicznych
  • Umiejętności negocjacyjne i handlowe
  • Analityczne myślenie, umiejętność planowania strategicznego
  • Inicjatywa i przedsiębiorczość
OFERUJEMY:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Narzędzia pracy
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
  • Przyjazne środowisko pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych

dzisiaj

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe

Więcej informacji

Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami

dzisiaj

Fundacja Sustinae

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Dyrektor ds. Handlowych

2025-06-07

Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

mazowieckie / Warszawa, ul. Modlińska 17

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kreowanie polityki handlowej organizacji (kanały sprzedaży, ustalanie ceny produktów/usług), działania promocyjne opracowywanie...

Więcej informacji