Nadzór i kontrola nad działalnością domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy, warsztatów terapii zajęciowej. Doradztwo metodyczne i specjalistyczne w zakresie zadań działu. Pomoc cudzoziemcom, którzy uzyskali status uchodźcy. Planowanie środków i dokonywanie oceny zasobów pomocy społecznej w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej demograficznej w zakresie pomocy społecznej. Prowadzenie spraw związanych z działalnością Społecznej Powiatowej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych. Współpraca z gminami i organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej tych osób. Kontrola prawidłowego wykorzystania i wydatkowania środków finansowych z PFRON. Pełen zakres dostępny na stronie BIP PCPR w Płocku.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
Uprawnienia: kierowanie zespołem ludzi
Wymagania inne:[Umiejętność 2] : znajomość ustaw o pomocy społecznej, rehabilitacji zawod., o pracownikach samorząd., o samorządzie powiat, ustawy KPA, rozporządzeń dot. pomocy społ.[Umiejętność 1] : obsługa systemu informatycznego CAS[Inne] : co najmniej 3 letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
Miejsce pracy:Płock
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:5000 - 6000
Najnowsze komentarze