Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Przygotowywanie długofalowych planów sprzedaży oraz biznes planów dla nowych produktów bazując na danych sprzedażowych i badaniach rynkowych.
- Generowanie pomysłów na nowe produkty w oparciu o informacje z rynku.
- Prowadzenie projektów mających na celu poszerzenie/ zoptymalizowanie oferty.
- Koordynacja działań marketing mix dla oferty dedykowanej do segmentu wykonawców (pozycjonowanie cenowe, działania promocyjne, etc.) we współpracy z zespołami Trade Marketingu oraz Pricingu.
- Budowa społeczności wykonawców produktów we współpracy z Zespołem Handlowym oraz działem Trade Marketingu.
- Opracowanie i zarządzanie narzędziami digital dedykowanymi społeczności wykonawców (content marketing, e-commerce)
- Zarządzanie zespołem Kierowników Produktu.
- Analiza rynku: trendy, potrzeby klientów, udziały rynkowe, numeryka, pozycjonowanie produktów.
- Analiza konkurencji – oferta produktowa, ceny, działania marketingowe.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z marketingiem lub budownictwem.
- Preferowane doświadczenie w budowaniu oferty / rozwoju produktu/ w obszarze zarządzania produktem/ portfolio produktowym.
- Organizacja pracy - koordynowanie wielu tematów jednocześnie.
- Umiejętność pracy z partnerami biznesowymi poprzez budowanie autorytetu, proponowanie rozwiązań, rozumienie celów biznesowych organizacji oraz osobisty wpływ.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Najnowsze komentarze