Kierownik / Kierowniczka Obszaru Magazynów i Logistyki Wewnętrznej
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
- Nadzór nad realizacją planów operacyjnych z uwzględnieniem jakości i ilości
- Kompleksowe zarządzanie wyznaczonym obszarem fabryki i jego zespołem (ok. 80–90 osób)
- Organizacja, koordynacja i kontrola pracy magazynów oraz logistyki wewnętrznej
- Raportowanie wyników operacyjnych i wdrażanie usprawnień w obszarze dostaw, zapasów i harmonogramowania produkcji
- Prowadzenie procesu Manufacturing Review i współpraca z działami produkcji, zakupów, jakości i BHP
- Dbanie o terminowe zaopatrzenie zakładu w surowce oraz optymalne zarządzanie zapasami
- Inicjowanie i realizacja projektów optymalizacyjnych, w tym związanych z outsourcingiem
- Zapewnienie zgodności z obowiązującymi procedurami, standardami jakości i bezpieczeństwa
- Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników, stan mienia oraz przeprowadzanie inwentaryzacji
- Utrzymanie porządku, higieny i standardów sanitarnych w zarządzanym obszarze
Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
- Wykształcenie wyższe techniczne (logistyka, zarządzanie magazynem, technologia żywności lub pokrewne)
- Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze magazynowania lub logistyki (mile widziane doświadczenie w branży FMCG lub spożywczej)
- Doświadczenie we wdrażaniu zmian organizacyjnych i projektów outsourcingowych
- Umiejętność korzystania z systemów ERP (mile widziana znajomość SAP) oraz narzędzi do planowania produkcji i zarządzania zapasami
- Dobra znajomość zasad BHP, HACCP i standardów przechowywania żywności
- Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami oraz pracy z różnymi działami organizacji
- Umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania decyzji i skutecznej komunikacji
- Zorientowanie na wewnętrznego klienta i nastawienie na jakość
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Poznaj smaki naszych benefitów. To mnóstwo wyjątkowych pyszności!
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki(pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera
Najnowsze komentarze