Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
- #Projekty
- #customer experience
- #strategia
- #B2C
- #doświadczenia klienta
Oczekiwania
- Masz doświadczenie w pracy w obszarach skoncentrowanych na Kliencie i budowaniu jego pozytywnych doświadczeń, np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing.
- Masz minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Masz doświadczenie w kreowaniu nowych strategii i rozwiązań w obszarze doświadczeń klientów.
- Potrafisz inspirować zespół do znajdowania rozwiązań poprawiających doświadczenia klientów.
- Masz wiedzę i orientację w świecie nowych technologii.
- Masz umiejętności analityczne i interpersonalne.
- Posługujesz się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych (minimum B2) – warunek konieczny, we współpracy międzynarodowej.
- Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem
Zespół
Lider w akcji
Społeczność liderów w Orange to jeden zespół połączony wspólnymi celami i wartościami. Zapoznaj się z nimi zanim złożysz aplikację. Twoja rola
- Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów.
- Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów
i innych danych. - Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez m.in. promocję postaw oraz współpracę międzyobszarową.
- Inicjowanie, koordynacja, realizacja projektów i inicjatyw wspierających realizację celów Customer Journey oraz budujących pozytywne doświadczenia Klientów Orange.
- Raportowanie zarządcze.
- Dostarczanie benchmarków w zakresie badań jakościowych i ilościowych.
- Współpraca międzynarodowa z obszarami Customer Experience.
Twój rozwój
- Szkolenia menedżerskie.
- Programy rozwojowe.
- Rekrutacje wewnętrzne.
Usługi / produkty do sprzedaży
- Abonament
- Internet
- Akcesoria
- Pakiety
- Telewizja
- Oferta na kartę
- Usługi dodatkowe
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),
- proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.
Satysfakcja:
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- konkursy sprzedażowe,
- szkolenia menedżerskie, produktowe oraz sprzedażowe,
- programy rozwojowe,
- inicjatywy dobroczynne,
- platforma do nauki języków obcych,
- bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.
Zdrowie:
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
Elastyczność:
- praca zgodnie z grafikiem,
- wewnętrzny rynek pracy.
Komfort:
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- nowoczesny salon sprzedaży.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Najnowsze komentarze