Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Pakiet MS Office
Wymagania inne:
Wymagania:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące;- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego;- umiejętność sporządzania pism i korespondencji okolicznościowej;- znajomość pakietu MS Office;- komunikatywna znajomość języka polskiego;Praca w godzinach: 07:30 - 15:30;
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 900 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ Premia w wysokości 5%;+ Dodatek za wysługę lat pracy;
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Najnowsze komentarze