Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- organizuje i kieruje pracą Zespołu
- nadzoruje przygotowanie projektów umów o pracę, porozumień zmieniających umowę o pracę oraz stanowisk, odpowiedzi na pisma, wnioski w sprawach osobowych pracowników, jak również sporządzanie dokumentacji osobowej związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
- nadzoruje i kontroluje prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencji etatowej pracowników zatrudnionych w Oddziale oraz kontroluje rozliczenie jednostek kalkulacyjnych na zatrudnienie
- sprawuje nadzór nad planowaniem i realizacją planów urlopów oraz rozkładu czasu pracy, a także ewidencjonowaniem czasu pracy pracowników zatrudnionych w Oddziale
- sporządza plany w zakresie typowania osób do wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw rentowych lub emerytalnych oraz nadzoruje opracowanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań, statystyk analiz z działalności Zespołu
- opiniuje projekty aktów prawnych w zakresie merytorycznej właściwości Zespołu oraz przygotowuje projekty decyzji i wytycznych w sprawach z zakresu działania Zespołu
- rozlicza i przestrzega limitu jednostek kalkulacyjnych przyznanych na średnioroczne zatrudnienie pracowników
- sprawuje nadzór nad przygotowaniem dokumentacji wytworzonej z Zespole
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w komórce kadrowej
- znajomośc zagadnień z zakresu obsługi kadrowej, bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, znajomość zagadnień dotyczących administracji publicznej, umiejętność obsługi komputera ( zwłaszcza edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność kierowania zespołem, dyskrecja, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętności interpersonalne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem i działalnością Straży Granicznej
Najnowsze komentarze