Kierownik

Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Kierownik
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0886
OBOWIĄZKI:
Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub architektonicznym, co najmniej 4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika ReferatuEksploatacji i Remontów. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego. Przygotowywanie analizy potrzeb zlecanych prac, oraz prowadzenie spraw związanych z remontem eksploatacją oraz bieżącą konserwacją budynków i obiektów tj. placów zabaw, stref rekreacji, boisk będących w zasobach Gminy Michałowice nie wymagających pozwolenia/zgłoszenia na budowę. Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z remontem, eksploatacją i konserwacją inwestycji nie wymagających pozwolenia/zgłoszenia na budowę. Nadzór nad konserwacją oraz eksploatacją agregatów mobilnych stanowiących mienie Gminy. Przygotowywanie projektów umów na projektowanie, wykonawstwo, generalne wykonawstwo robót zgodnie z Regulaminem udzielania Zamówień Publicznych. Przygotowywanie dokumentacji do przetargów i zleceń na realizację zadań z zakresu remontu, eksploatacji i bieżącej konserwacji w tym utrzymania placów zabaw, stref rekreacjii boisk oraz prowadzenie nadzoru technicznego nad realizowanymi zadaniami. Monitorowanie postępów prac, kontrola jakości, weryfikacja zgodności z projektem oraz harmonogramem, a także rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy. Uczestnictwo w odbiorach technicznych zlecanych prac oraz przygotowywanie protokołów odbioru. Opracowywanie materiałów niezbędnych do rozliczania finansowego eksploatacji, bieżącej konserwacji oraz remontów w tym: weryfikacja faktur, sporządzanie protokołów płatności, rozliczanie kosztów oraz przygotowanie dokumentów przejęcia środka trwałego (OT) i przekazania środka trwałego (PT). Systematyczne kompletowanie i gromadzenie dokumentacji technicznej administrowanych obiektów. Prowadzenie spraw remontów, konserwacji oraz bieżącej eksploatacji w zakresie boisk, stref rekreacji oraz placów zabaw. Nadzór nad zlecaniem bieżących prac naprawczych i konserwacyjnych na zainstalowanych instalacjach i urządzeniach w budynkach stanowiących mienie Gminy, a zwłaszcza: utrzymywanie w pełni sprawności wszystkich instalacji, urządzeń i infrastruktury, dokonywanie przeglądów instalacji określonych w lit. a), zakończonych protokołem z pominięciem instalacji bądź urządzeń będących na gwarancji producenta, realizacja zaleceń pokontrolnych wynikających z przeprowadzonych konserwacji i przeglądów, usuwanie powstałych awarii i usterek w obiektach. Nadzór nad administrowaniem budynkami stanowiącymi mienie Gminy, zgodnie z art. 61 Ustawy prawo budowlane, z wyłączeniem gminnych obiektów oświatowych, bibliotek i innych jednostek organizacyjnych gminy oraz Stacji Uzdatniania Wody, a zwłaszcza: prowadzenie książki obiektu i dokonywanie wpisów w książce obiektu budowlanego zgodnie z art. 62 Ustawy prawo budowlane oraz zlecanie przeglądów wynikających z art. 61 Ustawy prawo budowlane i otrzymanych protokołów, zlecanie niezbędnych remontów, aktualizowanie dokumentacji powykonawczej po przeprowadzeniu prac modernizacyjnych, instalacyjnych bądź naprawczych, opracowywanie i aktualizowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla budynków stanowiących mienie Gminy, uczestniczenie w procesie zawierania umów, nadzorowania i odbiorów prac dotyczących zlecanych prac, wykonywanie pozostałych czynności spoczywających na właścicielu bądź zarządcy obiektu opisanych w ustawie Prawo budowlane. Współpraca z pozostałymi komórkami urzędu. Prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy. Bieżące uaktualnienie informacji na stronie internetowej gminy w zakresie spraw prowadzonych przez Referat. Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników. Umowa o pracę na czas nieokreślony na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Wynagrodzenie od 5040,00 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, oraz ,,wczasy pod gruszą".
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym lub architektonicznym, co najmniej 4 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika Referatu Eksploatacji i Remontów. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego.Wymagania dodatkowe: Posiadanie uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostce samorządu terytorialnego. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi. Umiejętność obsługi komputera w środowisku Word i Excel oraz innych urządzeń biurowych. Prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań, oraz planowania i organizacji pracy. Odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pracownik Ochrony - obiekt handlowy

dzisiaj

Securitas Polska

mazowieckie / Warszawa, Praga-Północ

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Kierownik referatu zarządzania kryzysowego

2025-10-19

Starostwo Powiatowe w Żurominie

mazowieckie / Żuromin

Kierowanie pracą Referatu Zarządzania Kryzysowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, poleceniami Starosty i wytycznymi Rady Powiatu.Szczegółowy...

Więcej informacji

Kierownik

2025-10-14

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

mazowieckie / Borowie

wprowadzanie dokumentów do systemu, tworzenie zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi, dbałość o ekspozycje, szykowanie dokumentów do...

Więcej informacji