Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim lub słowackim

Ogłoszenie numer: 10361411, z dnia 2025-10-25

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim lub słowackim

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości
  • Realizacja celów ustalonych przez klienta i przełożonych
  • Dbanie o zgodność działań z procedurami i polityką firmy
  • Terminowe i efektywne wykonywanie codziennych obowiązków

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (C1–C2)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta – warunek konieczny
  • Dobra znajomość MS Office i umiejętność pracy z komputerem
  • Zaangażowanie, komunikatywność i pozytywne nastawienie

Oferujemy

  • Umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie
  • Stałe godziny pracy – od poniedziałku do piątku, w godzinach dziennych
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
  • Kartę Multisport i programy wspierające zdrowy styl życia
  • Dofinansowanie do okularów i wypoczynku, bony świąteczne i okazjonalne
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udział w międzynarodowych projektach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Modelarz 3D / Operator CNC

dzisiaj

SLODKIE sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H

Więcej informacji

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Relacji z Klientami Indywidualnymi

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

2025-11-22

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów...

Więcej informacji

Customer Advisor with Norwegian

2025-11-22

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to...

Więcej informacji