Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat
- Rozwiązywanie problemów technicznych i pytań dotyczących subskrypcji, umów oraz płatności
- Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią i zaangażowaniem
- Pomoc klientom indywidualnym i biznesowym jako pierwsza linia kontaktu
- Prowadzenie zadań administracyjnych, w tym połączeń wychodzących i zbierania opinii
Wymagania:
- Biegła znajomość języka norweskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
- Proaktywne podejście, kreatywność i orientacja na klienta
- Zainteresowanie technologią i chęć rozwoju
- Mile widziane doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, SAP, HubSpot)
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym zespole z przyjazną atmosferą
- Możliwości rozwoju zawodowego i odkrywania własnych talentów
- Imprezy integracyjne i wsparcie Team Leadera na co dzień
- Nowoczesne biuro w Warszawie z komfortowymi warunkami pracy
- Pracę, w której technologia łączy się z rozrywką i realnym wpływem na doświadczenia użytkowników
Najnowsze komentarze