Konsultant ds. Obsługi Klienta

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
ZADANIA
  • Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory.
  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją.
  • Dostosowanie produktów do wymagań klientów.
  • Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży.
  • Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie CRM.
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne w biurze.
WYMAGANIA
  • Doświadczenie w sprzedaży lub call center (min. 1 rok).
  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne.
  • Wysoka motywacja i dyspozycyjność.
  • Język polski – ojczysty.
  • Podstawy j. ukraińskiego.
  • Biegłość w obsłudze CRM i pakietu MS Office.
  • Praca w systemie zmianowym trwającym do 12 godzin dziennie, według jednego z harmonogramów: poniedziałek–środa–piątek lub wtorek–czwartek–sobota.
OFERUJEMY
  • Wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny.
  • Stałe wsparcie sprzedażowe i materiały.
  • Szkolenia i rozwój umiejętności.
  • Pracę w przyjaznym, nowoczesnym środowisku.
  • Elastyczność godzin pracy, kursy językowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

2025-08-02

English Language Centre "First Decision"

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)

2025-07-16

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat Rozwiązywanie problemów technicznych oraz pytań dotyczących konta i...

Więcej informacji