Konsultant ds. obsługi klienta

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
  • Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
  • Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
  • Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
  • Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
  • Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Oferujemy:
  • 2-tygodniowe szkolenie wstępne
  • Hybrydowy model pracy
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Więcej informacji

Lekarz Stomatolog Pedodonta

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez...

Więcej informacji

Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

dzisiaj

Medicover Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5

Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie...

Więcej informacji