Konsultant ds. obsługi klienta

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
  • Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
  • Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
  • Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
  • Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
  • Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Oferujemy:
  • 2-tygodniowe szkolenie wstępne
  • Hybrydowy model pracy
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
  • Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Ślusarz remontowy

dzisiaj

Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w...

Więcej informacji

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

dzisiaj

Diabetyk24 Sp. z o.o.

mazowieckie / Opacz-Kolonia

Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego...

Więcej informacji