Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych
- Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych
- Zarządzanie procesami naprawy urządzeń
- Przestrzeganie wytycznych i utrzymanie wysokiego standardu obsługi
- Wspieranie celów zespołowych i utrzymanie dobrej atmosfery
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego
- Podstawowa znajomość obsługi komputera
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych
- Komunikatywność i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Oferujemy:
- 2-tygodniowe szkolenie wstępne
- Hybrydowy model pracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, fundusz świadczeń, ubezpieczenie na życie)
- Możliwości rozwoju i wsparcie zespołowe
Najnowsze komentarze