Konsultant ds. obsługi klienta

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
  • Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Prowadzenie i nadzorowanie procesów serwisowych.
  • Przestrzeganie standardów i wytycznych projektowych; wspieranie celów zespołu i kształtowanie pozytywnej atmosfery pracy.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B1.
  • Podstawowe umiejętności obsługi komputera.
  • Szybkie uczenie się, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność.
Oferujemy:
  • Dwutygodniowe szkolenie wstępne.
  • Model pracy hybrydowej po początkowym okresie stacjonarnym.
  • Umowę o pracę; stabilność zatrudnienia.
  • Programy rozwojowe, coaching, możliwości nauki i rozwoju.
  • Współpracę w wsparciu i zintegrowanym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Franczyzobiorca / Franczyzobiorczyni

dzisiaj

Żabka Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Kozienice

Więcej informacji

Franczyzobiorca / Franczyzobiorczyni

dzisiaj

Żabka Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Radom

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi posprzedażnej

dzisiaj

Asian Automotive Distribution Center

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Wsparcie Autoryzowanych Stacji Obsługi w korzystaniu z systemów Importera Zapewnienie pomocy Sieci Serwisowej w zakresie doboru części...

Więcej informacji

Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero:...

Więcej informacji