Konsultant ds. obsługi klienta

Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia dla klientów poprzez różne kanały komunikacji jak telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe.
  • Udzielanie pomocy w zakresie pytań dotyczących produktów, rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Prowadzenie i nadzorowanie procesów serwisowych.
  • Przestrzeganie standardów i wytycznych projektowych; wspieranie celów zespołu i kształtowanie pozytywnej atmosfery pracy.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B1.
  • Podstawowe umiejętności obsługi komputera.
  • Szybkie uczenie się, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność.
Oferujemy:
  • Dwutygodniowe szkolenie wstępne.
  • Model pracy hybrydowej po początkowym okresie stacjonarnym.
  • Umowę o pracę; stabilność zatrudnienia.
  • Programy rozwojowe, coaching, możliwości nauki i rozwoju.
  • Współpracę w wsparciu i zintegrowanym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik laboratorium

dzisiaj

Fabe Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Łomianki

Więcej informacji

Laborant drogowy

dzisiaj

Fabe Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Łomianki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

dzisiaj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

dzisiaj

Benefit Systems SA

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę...

Więcej informacji