Konsultant ds. ubezpieczeń

Ogłoszenie numer: 10294853, z dnia 2025-10-14

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. ubezpieczeń

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
  • obsługa klienta w formie bezpośredniej i zdalnej
  • dopasowywanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta
  • dbanie o pozytywne relacje i długofalową współpracę
  • możliwość rozwoju w kierunku budowy i zarządzania własnym zespołem doradców

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie
  • dyspozycyjność i dobra organizacja pracy
  • umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami i współpracownikami
  • odpowiedzialność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań
  • gotowość do współpracy w oparciu o działalność gospodarczą
  • doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń lub finansów mile widziane

Oferujemy

  • przejrzyste zasady współpracy w modelu partnerskim
  • wysokie prowizje oraz system premiowy uzależniony od wyników
  • elastyczność – możliwość traktowania współpracy jako głównego lub dodatkowego źródła dochodu
  • wsparcie menedżerów i trenerów zapewniających skuteczne wdrożenie
  • jasną ścieżkę rozwoju kariery oraz szybki awans oparty na wynikach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Pracownik produkcji farb graficznych

wczoraj

Sun Chemical Sp. z o.o.

mazowieckie / Marki, k. Warszawy

Więcej informacji

Dyrektor Zarządu Zlewni

wczoraj

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

mazowieckie / Warszawa, ul. Elektronowa 2

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pośrednik Finansowy

2025-10-14

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji...

Więcej informacji

Doradca Finansowy

2025-10-14

GLAZURIT ZENON ŁABUCKI

mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji...

Więcej informacji