Konsultant ds. wsparcia użytkownika (język szwedzki / norweski / duński)

Konsultant ds. wsparcia użytkownika (język szwedzki / norweski / duński)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie pomocy klientom korzystającym z serwisu streamingowego
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z odtwarzaniem treści
  • Wspieranie klientów indywidualnych i biznesowych w codziennych zapytaniach
  • Budowanie pozytywnych relacji z użytkownikami poprzez sprawną i życzliwą obsługę
Wymagania:
  • Biegłość w języku szwedzkim / norweskim / duńskim (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z ludźmi
  • Zdolności techniczne i administracyjne, dokładność
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie w wysokości 10 000–11 000 PLN brutto (w zależności od języka)
  • Umowę o pracę i pełne wdrożenie do roli
  • Komfortowe biuro w stolicy oraz możliwość relokacji z pomocą organizacyjną
  • Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, ubezpieczenia na życie oraz platformy benefitowej
  • Kursy rozwojowe, szkolenia i dostęp do e-learningu (również dla bliskiej osoby)
  • Międzynarodowy zespół, nowoczesna kultura organizacyjna i perspektywa awansu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Psycholog

dzisiaj

FUNDACJA IDYLLA

mazowieckie / Ignaców (pow. miński, gm. Mińsk Mazowiecki)

Więcej informacji

Specjalista ds. BHP i p.poż.

dzisiaj

BZK Alco S.A.

mazowieckie / Janików

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Support Specialist

dzisiaj

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework...

Więcej informacji

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie /

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate...

Więcej informacji