Koordynator ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Koordynator ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Ostrów (pow. otwocki, gm. Celestynów), Ostrów
Numer: StPr/25/0034
OBOWIĄZKI:
Rzetelna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego- przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie zamówień, wyjaśnianie niezgodności, kontrola stanu realizacji zamówienia;Reprezentowanie firmy przed klientem zewnętrznym zgodnie z polityką i standardami firmyUtrzymywanie i dbanie o dobre relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;Ewidencjonowanie zamówień w systemie ERPWystawianie fakturWspółpraca z Działami: Handlowym, Produkcji, Kontroli Jakości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: J) komunikatywna znajomość języka angielskiego
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta.

Miejsce pracy:

Ostrów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Najnowsze oferty pracy:

Pielęgniarka / Pielęgniarz (Chirurgia)

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. 1 Sierpnia 8

Więcej informacji

Przedstawiciel Handlowy

dzisiaj

Zepter International

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca Klienta

2025-05-07

Vision Express Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, CH Fort Wola

Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie...

Więcej informacji

Doradca ds. Sprzedaży i Usług

2025-05-06

PeoplePro

mazowieckie / Warszawa

pomagaj Klientom wybierać najlepsze dla nich produkty dbaj, by Klienci otrzymali odpowiednie usługi finansowe i ubezpieczeniowe bądź profesjonalny...

Więcej informacji