Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Koordynator ds. obsługi nieruchomości
Miejsce pracy: Góra Kalwaria
Numer: StPr/25/0921
OBOWIĄZKI:
gromadzi informacje o ilości mieszkańców w budynku, koordynuje proces zakwaterowania osób w budynkach oraz ich transportu do miejsca zamieszkania, dozoruje stan techniczny urządzeń i instalacji nieruchomości i jej otoczenia, możeuczestniczyć z w okresowych, obligatoryjnych kontrolach stanu technicznego obiektu budowlanego i jego otoczenia, zapewnienia dostawy niezbędnych mediów, obserwuje i uczestniczy w pracach realizowanych na terenie nieruchomości, odpowiada za odpowiedni stan nieruchomości, przekazuje dane potrzebne do rozliczania czynszu, zaliczek na opłaty iopłat za realizowane usługi: stany wodomierzy, liczników energii elektrycznej, ciepłomierzy itp., wykonuje prace pomocnicze, usuwa awarie i usterki itp. inne zadania pokrewne
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Góra Kalwaria
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 6 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Najnowsze komentarze