Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Koordynator ds. obsługi pracowników i nieruchomości
Miejsce pracy: Szymanów (pow. sochaczewski, gm. Teresin), Szymanów
Numer: StPr/24/2284
gromadzi informacje o ilości mieszkańców w budynku, koordynuje proces zakwaterowania osób w budynkach oraz ich transportu do miejsca zamieszkania, dozoruje stan techniczny urządzeń i instalacji nieruchomości i jej otoczenia, może uczestniczyć z w okresowych, obligatoryjnych kontrolach stanu technicznego obiektu budowlanego i jego otoczenia, zapewnienia dostawy niezbędnych mediów, obserwuje i uczestniczy w pracach realizowanych na terenie nieruchomości, organizowanie i koordynowanie działań w oddziale firmy, zarządzanie grupą pracowników produkcyjnych, prace administracyjno - biurowe, kontakt i wymiana informacji z centralą firmy, inne nie wymienione powyżej zlecone przez bezpośredniego przełożonego
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi, znajomość obsługi komputera, sumienność, zmobilizowanie do pracy
Miejsce pracy:Szymanów
Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:od 32,44 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Najnowsze komentarze