Koordynator ds. Relacji z Klientem

Ogłoszenie numer: 10080538, z dnia 2025-07-31

Klient portalu Praca.pl

Koordynator ds. Relacji z Klientem

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Utrzymanie i rozwój relacji z powierzonymi Klientami biznesowymi, włącznie z renegocjacją umów.
  • Realizowanie celów sprzedażowych poprzez kontakt telefoniczny.
  • Doradztwo produktowe dostosowane do potrzeb Klienta.
  • Budowanie długotrwałych partnerstw biznesowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego preferowane.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • Proaktywność, inicjatywa w relacjach z klientami, determinacja w realizacji celów, organizacja.
  • Umiejętność pracy pod presją, swobodna znajomość angielskiego, praktyczna wiedza MS Office.

Oferujemy

  • Stałą pracę na umowie z wynagrodzeniem i systemem premiowym.
  • Możliwość pracy hybrydowej po 6 miesiącach.
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon.
  • Dostęp do szkoleń i platform szkoleniowych, system rekomendacji z nagrodami.
  • Aktywne działania społeczne i rozwojowe, pakiet sportowy i medyczny, ubezpieczenie NNW, nauka języka angielskiego, elastyczne benefity.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Księgowa / Księgowy

dzisiaj

EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

mazowieckie / Otwock

Więcej informacji

Pielęgniarka / Pielęgniarz

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Key Account Manager / Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży Zagranicznej (B2B)

2025-07-30

SLODKIE sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H

Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży B2B i chcesz rozwijać kontakty międzynarodowe w branży produktów premium – dołącz do zespołu, który łączy...

Więcej informacji

Opiekun / Opiekunka Klienta Kluczowego

2025-07-29

Benefit Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa, Wola, niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się min. 2 letnim doświadczeniem w obsłudze kluczowego klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność?...

Więcej informacji