Ornsson Solutions to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w outsourcingu procesów biznesowych, szkoleń oraz wsparciu operacyjnym w modelu B2B. Nasze usługi odpowiadają na realne potrzeby dużych organizacji w zakresie optymalizacji kosztów, zwiększenia efektywności oraz usprawnienia procesów HR i zakupowych.
- zebranie i analizę potrzeb szkoleniowych pracowników klienta,
- dbanie o dopełnienie wszelkich formalności zgodnie z procedurami klientów oraz Ornsson Solutions,
- kontakt, negocjacje i rozliczenia z dostawcami,
- organizacyjną oraz techniczną obsługę wydarzeń,
- wsparcie w rozliczaniu faktur i innych dokumentów wewnętrznych,
- wsparcie w procesach sprzedażowych,
- opracowywanie raportów szkoleniowych, analiz i podsumowań.
- doświadczenie w obsłudze klienta (w tym biznesowego),
- znajomość programu MS Office, w szczególności MS Excel,
- łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów,
- dobra organizacja pracy własnej,
- dbałość o szczegóły,
- chęć do pracy zespołowej oraz dbanie o przepływ informacji,
- biegła znajomość języka polskiego oraz komunikatywna języka angielskiego.
- pracę w systemie hybrydowym (zdalnie i z biura),
- płaską strukturę oraz brak korporacyjnej atmosfery w firmie,
- atrakcyjną, stabilną i pełną wyzwań pracę,
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, Multikafeterii, ubezpieczeń firmowych,
- możliwość udziału w różnych aktywnościach pozwalających lepiej poznać zespół,
- pyszną kawę,
- preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia.
Najnowsze komentarze