Koordynator (Zespołu) Obsługi klienta logistyki 3PL

Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.

Koordynator (Zespołu) Obsługi klienta logistyki 3PL
Miejsce pracy: Brwinów, ul. Sw. Józefa 1
Opis stanowiska:
  • Aktywne wyszukiwanie i budowanie relacji z firmami potrzebującymi usług logistycznych, takich jak magazynowanie, kompletacja i transport;
  • Budowanie partnerskich relacji z Klientami oraz dbanie o satysfakcję ze współpracy;
  • Prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert zgodnych z potrzebami klientów;
    Kontrola spłaty należności;
  • Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel);
  • Nadzorowanie stosowania standardów obsługi klienta oraz koordynowanie procesów magazynowo – transportowych, udział w audytach, koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w tym bieżące wsparcie specjalistów oraz przyjmowanie zleceń w przypadku nadwyżek pracy;
  • Kontrola realizacji celów finansowych;
  • Wykonywanie analiz w zakresie obsługiwanych Klientów oraz procesów magazynowo -transportowych, oraz proponowaniu i wdrażaniu rozwiązań podnoszących jakość;
  • Rozpoznawanie potrzeb Klientów oraz proponowanie i wdrażanie usprawnień;
  • Monitorowanie realizacji zleceń realizowanych przez specjalistów od momentu ich przyjęcia do finalizacji, rozwiązywanie problemów operacyjnych, zarówno wewnętrznych, jak i zgłaszanych przez klientów lub przewoźników;
  • Aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania Logistyką Kontraktową w obszarze Usług;
  • Ścisła współpraca z Kadrą Menedżerską;
  • Optymalizacja procesów i udział w projektach usprawniających;
  • Zarządzanie dostawcami usług logistycznych związanych z transportem, monitorowanie KPI, planowanie pojemności, oraz reagowanie na zmiany w wymaganiach dostaw.
Wymagania:
  • 2-5 lat doświadczenia zawodowego w logistyce lub łańcuchu dostaw;
  • Pakiet MS Office w bardzo dobrym stopniu;
  • Praktyka w organizowaniu pracy zespołu oraz wspieraniu go w realizacji zadań;
  • Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami, przewoźnikami oraz innymi partnerami biznesowymi;
  • Dojrzałość biznesowa, dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
  • Zdolność pracy pod presją czasu i rozwiązywania problemów operacyjnych;
  • Orientacja na cel i ciągłe doskonalenie, chęć nauki i zdolność przyjmowania nowej wiedzy;
  • Praktyczna znajomość magazynowania, dystrybucji i obsługi klienta.
Mile widziane:
  • znajomość branży TSL oraz wykształcenie kierunkowe tj. transport lub logistyk.
Oferujemy:
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowym zespole;
  • Atrakcyjny system premiowy;
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie karty Multisport;
  • Parking dla pracowników, program rekomendacji pracowników, paczki świąteczne, dofinansowanie nauki języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, możliwość pracy zdalnej (dwa dni home office w tygodniu), spotkania integracyjne, kawa/herbata;
  • Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Biuro znajduje się pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV, Brwinów ul. Sw. Józefa 1.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SP Europe sp. z o.o. na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Zgodnie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z s2024 r. poz. 928), Spółka informuje, że posiada procedurę zgłoszeń wewnętrznych „Procedura zgłaszania przypadków naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w SP Europe sp. z o.o.”, dostępny na stronie internetowej https://speautoparts.com/

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych

dzisiaj

HTH Recruitment

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Technik Wsparcia IT

dzisiaj

QMS Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. organizacji procesów logistycznych

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Koordynacja i kontrola przepływu towarów lub dokumentów, Tworzenie i aktualizacja procedur operacyjnych, Weryfikacja regulaminów, instrukcji oraz...

Więcej informacji

Specjalista ds. Rozliczeń w Dziale Logistyki

2025-05-30

BZK i Wspólnicy sp. z o.o.

mazowieckie / Koprki

Zadania: Ustalanie harmonogramów dostaw towarów. Bieżący kontakt z dostawcami towarów. Awizowanie dostaw w systemach informatycznych. Rozliczanie faktur...

Więcej informacji