Firma działa na polskim rynku od 2016 roku i realizuje dostawę, import i dystrybucję części samochodowych oraz smarów do samochodów osobowych i dostawczych do ponad 50 krajów.
- Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców;
- Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik;
- Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych;
- Księgowanie przychodów i kosztów spółki w programie Optima, w tym w zakresie obrotu towarowego;
- Weryfikacja poprawności zapisów na kontach, w tym wprowadzonych przez innych pracowników;
- Kontrola poprawności dokumentów pierwotnych, tworzenie rejestrów dokumentów;
- Wprowadzanie płatności do banku, wprowadzanie wyciągów bankowych do programu Optima, rozliczenia walutowe;
- Kontrolowanie kompletności dokumentów pierwonych przekazywanych z poszczególnych działów firmy
- Doświadczenie w pracy w księgowości powyżej 1 roku;
- Bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego i polskiego co najmniej na poziomie B1;
- Legalny pobyt w Unii Europejskiej z prawem pracy w Polsce;
- Umiejętność analizy i interpretacji danych finansowych;
- Znajomość ustawodawstwa polskiego w zakresie ewidencji obrotu towarowego;
- Znajomość programu Comarch Optima – pożądana;
- Doświadczenie w pracy w programie Optima Handel - pożądane;
- Znajomość zasad naliczania płac;
- Dokładność, staranność i terminowość
- Ciekawa praca w stabilnej i rozwijającej się firmie;
- Dodatkowy pakiet socjalny (Multisport, LuxMed);
- Wysoki poziom automatyzacji wszystkich procesów;
- Szkolenia i możliwości rozwoju kariery;
- Legalne zatrudnienie i terminowa wypłata wynagrodzenia;
- Wynagrodzenie ustalane indywidualnie na podstawie wyników rozmowy kwalifikacyjnej;
- Biuro pod adresem: PANATTONI PARK PRUSZKÓW IV - Brwinów, ul. św. Józefa 1;
- Dowóz do biura ze stacji Pruszków WKD/PKP i z powrotem;
- Nie zapewniamy zakwaterowania
Najnowsze komentarze