Manager ds. Trade Marketingu

Ogłoszenie numer: 10119752, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Manager ds. Trade Marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

 

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji
  • Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym
  • Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych, trendów i zmian na rynku aptecznym
  • Przygotowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, marketing, nauki ścisłe)
  • Min. 2 lata doświadczenia w marketingu lub trade marketingu w branży farmaceutycznej
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania projektami
  • Zdolności analityczne i umiejętność syntezy danych
  • Komunikatywność i kreatywność

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • Kartę Multisport i program emerytalny
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
  • Paczki świąteczne dla dzieci oraz dodatkowy dzień wolny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Inżynier ds. Inwestycji Budowlanych

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Kupiec / Kupczyni ds. zakupów niebezpośrednich

dzisiaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Burakowska 14

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

2025-08-11

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii...

Więcej informacji

Digital Marketing Manager

2025-07-26

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Planowanie i prowadzenie kampanii digitalowych, Spotkania optymalizacyjne z agencją digitalową, monitorowanie i wprowadzanie zmian, Analiza i optymalizacja...

Więcej informacji