Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
Managerka / Manager skarbu, ubezpieczeń i ryzyka finansowego
Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Zarządzanie płynnością finansową, zapewnienie optymalnego poziomu środków pieniężnych w krótkim, średnim i długim horyzoncie czasowym.
- Prognozowanie przepływów pieniężnych w poszczególnych spółkach oraz ich analiza na poziomie całego biznesu w Polsce.
- Nadzór nad finansowaniem działalności operacyjnej i inwestycyjnej, w tym pozyskiwanie finansowania z Grupy oraz zewnętrznego (m.in. kredyty, dotacje)
- Obsługa produktów finansowych (np. faktoring, odwrócony faktoring, leasing, gwarancje, akredytywy oraz zarządzanie ryzykiem.
- Koordynacja współpracy z bankami oraz innymi instytucjami finansowymi, negocjowanie warunków współpracy.
- Wsparcie procesów M&A w zakresie włączania nowych spółek w struktury cash poolingu oraz standaryzacji procesów skarbowych.
- Realizacja projektów z zakresu automatyzacji oraz digitalizacji procesów zarządzania płynnością finansową oraz skarbowości.
- Zarządzanie systemami bankowymi, wprowadzenie zmian, otwieranie i zamykanie rachunków .
- Monitorowanie zgodności operacji skarbowych z politykami wewnętrznymi i regulacjami zewnętrznymi.
- Przygotowywanie raportów zarządczych i prezentacji na potrzeby Zarządu oraz Grupy
Co zyskasz?
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 5-letnie doświadczenia na stanowisku Treasury Managera w dużej międzynarodowej spółce – preferowanie w branży produkcyjnej.
- Doświadczenie we współpracy z bankami, brokerami oraz kompleksowej obsłudze instrumentów finansowych.
- Znajomość zagadnień związanych z M& A, integracją nowych jednostek w strukturze grupowej i ich wpływem na płynność finansową.
- Zaawansowana znajomość MS Excel.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna współpraca międzynarodowa).
Najnowsze komentarze