Menedżer ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA:
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej.
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i budżetowanie kampanii.
- Negocjacje z dostawcami i kontrola efektywności działań.
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi.
- Zarządzanie procesem akceptacji kreatywów, organizacja eventów i nadzór nad realizacją promocji.
- Administrowanie materiałami POS, analiza rynkowa oraz kontrola budżetu.
WYMAGANIA:
- Minimum 5 lat doświadczenia w dziedzinie marketingu.
- Umiejętność pracy z dostawcami zewnętrznymi, silne kompetencje analityczne.
- Samodzielność, doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania projektami.
- Biegłość w MS Office, odporność na stres, umiejętności negocjacyjne i koncepcyjne myślenie.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i komunikatywna znajomość angielskiego.
- Umiejętność pracy zespołowej, otwartość, szacunek do innych, proaktywne podejście do zadań, prawo jazdy kategorii B.
OFERUJEMY:
- Pracę przy wprowadzeniu marki premium na rynek, w międzynarodowym środowisku.
- Umowę B2B oraz narzędzia pracy, możliwość wpływu na strategie marketingową.
Najnowsze komentarze