Menedżer ds. Marketingu

Menedżer ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA:
  • Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej.
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i budżetowanie kampanii.
  • Negocjacje z dostawcami i kontrola efektywności działań.
  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi.
  • Zarządzanie procesem akceptacji kreatywów, organizacja eventów i nadzór nad realizacją promocji.
  • Administrowanie materiałami POS, analiza rynkowa oraz kontrola budżetu.
WYMAGANIA:
  • Minimum 5 lat doświadczenia w dziedzinie marketingu.
  • Umiejętność pracy z dostawcami zewnętrznymi, silne kompetencje analityczne.
  • Samodzielność, doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania projektami.
  • Biegłość w MS Office, odporność na stres, umiejętności negocjacyjne i koncepcyjne myślenie.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i komunikatywna znajomość angielskiego.
  • Umiejętność pracy zespołowej, otwartość, szacunek do innych, proaktywne podejście do zadań, prawo jazdy kategorii B.
OFERUJEMY:
  • Pracę przy wprowadzeniu marki premium na rynek, w międzynarodowym środowisku.
  • Umowę B2B oraz narzędzia pracy, możliwość wpływu na strategie marketingową.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik Budowy Mostów

dzisiaj

Primost Południe Sp. z o.o.

mazowieckie /

Więcej informacji

Kasjer - Sprzedawca

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Dobre (pow. miński, gm. Dobre), ul. Jana Generała Skrzyneckiego 5P

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Marketing manager

2025-05-14

Asian Automotive Distribution Center

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych Budżetowanie...

Więcej informacji

Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Marketingu Handlowego (trade marketing)

2025-05-14

Bakoma Sp. z o.o.

mazowieckie / Elżbietów

Twój zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie planów promocji wspierających sprzedaż w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Zarządzanie polityką...

Więcej informacji