Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Wdrażać i ulepszać narzędzia oraz procesy, które pomagają ludziom się rozwijać.
- Proponować i testować nowe rozwiązania (jeśli coś da się zrobić lepiej, liczymy na Twoją inicjatywę).
- Odpowiadać za budowanie kultury organizacyjnej opartej na słuchaniu pracowników, inkluzywności i wartościach Holcim.
- Brać udział w projektach HR-owych od A do Z, od planu, przez wdrożenie, po sprawdzenie czy działa.
- Współpracować ściśle z biznesem i HR Biznes Partnerami
- Pomagać przy warsztatach, onboardingach i innych inicjatywach rozwojowych – trochę organizacyjnie, trochę merytorycznie czy szkoleniowo.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Min. 1 rok doświadczenia w HR / People & Culture, najlepiej w obszarach rozwojowych.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1, żeby swobodnie działać w międzynarodowym środowisku.
- Min. 1 rok doświadczenia w HR / People & Culture, najlepiej w obszarach rozwojowych.
- Dodatkowy plus za znajomość PowerBI i/lub platform L&D.
Najnowsze komentarze