REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw w świecie zajmujących się recyklingiem i kompleksową gospodarką odpadami. Działa w 34 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny już od 32 lat, jest liderem w swojej branży. Działa w blisko 50 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem na rynku Polskim obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w centrali w Warszawie na stanowisku:
- Prowadzenia dokumentacji personalno-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Naliczania wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych (umowy o pracę i cywilnoprawne), w tym także w systemie równoważnego czasu pracy;
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień i nieobecności;
- Prowadzenie i aktualizacja podstawowej dokumentacji;
- Przygotowywanie list płac oraz zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne;
- Wystawianie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników i instytucji zewnętrznych.
- Masz doświadczenie w pracy w dziale płac lub jesteś po ukończonym kursie/studiach z zakresu kadr i płac (mile widziani absolwenci kierunków: administracja finanse, prawo);
- Znasz przepisy prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasad naliczania wynagrodzeń;
- Atutem będzie znajomość programu TETA;
- W codziennej pracy wykorzystujesz pakiet MS Office (szczególnie MS Excel, Word i Power Point);
- Jesteś komunikatywny – lubisz kontakt z ludźmi , a przy tym jesteś, dokładny i skrupulatny.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- Wsparcie i wdrożenie do pracy wraz z profesjonalnym szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
- Pracę na samodzielnym stanowisku,
- Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole,
- Pakiet benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie zdrowotne na życie oraz kartę sportową).
Najnowsze komentarze