Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego

Bergerat Monnoyeur od blisko 25 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem maszyn budowlanych Cat® - najbardziej zaawansowanego technicznie i najnowocześniejszego sprzętu na świecie. Zatrudniamy blisko 500 osób i mamy kilkanaście oddziałów na terenie całego kraju. W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy. Bergerat Monnoyeur jest częścią grupy Monnoyeur, dealera Cat działającego we Francji, Belgii, Luksemburgu, Polsce, Rumunii i Algierii.
 
Do naszego zespołu poszukujemy kandydata lub kandydatki na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego

Miejsce pracy: Izabelin-Dziekanówek (Łomianki)

Dlaczego warto do nas dołączyć?
  • Dołączysz do doświadczonego zespołu nastawionego na rozwój i realizację ambitnych zadań
  • Pomożemy Ci się wdrożyć do pracy na tym stanowisku oraz rozwinąć praktyczną wiedzę u umiejętności w zakresie digital marketingu.
  • Oferujemy stabilne warunku zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, a także atrakcyjną premię roczną.
  • Zapewniamy również dodatkowe benefity, np. pracowniczy system oszczędnościowy dofinansowanie do wakacji, wspólne integracje, prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport/Medicover Sport itd.
Twoje obowiązki
  • Zarządzanie treścią i rozwojem stron www
  • Tworzenie newsletterów i prostych automatyzacji
  • Udział w prowadzeniu kampanii reklamowych oraz działań SEO
  • Tworzenie cyklicznych raportów i analiza wyników prowadzonych działań
Twoje umiejętności
  • Podstawowa znajomość narzędzi marketingowych (np. Google Search Console, Meta for Business).
  • SEO: podstawy optymalizacji stron pod wyszukiwarki, analiza słów kluczowych, tworzenie treści.
  • Wiedza nt. obsługi narzędzi do wysyłki mailingów i tworzenia automatyzacji (np. GetResponse).
  • Podstawowa znajomość HTML/CSS: doświadczenie w edycji treści na stronach internetowych (np. w jednym z tych CMS: Wordpress, PrestaShop, Drupal).
  • Analiza danych i raportowanie: umiejętność interpretacji wyników kampanii.
  • Social media marketing: prowadzenie kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedIn.
  • Komunikatywność: współpraca z zespołem, agencjami itd.
  • Kreatywność i inicjatywa: oczekujemy chęci uczenia się i inicjowania nowych akcji.
  • Dobra organizacja pracy: terminowość, umiejętność równoległej pracy na kilkoma projektami.
  • Język angielski: znajomość komunikatywna.
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.
W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”.Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

Najnowsze oferty pracy:

Pielęgniarka / Pielęgniarz POZ

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Wola, ul. Przyokopowa 33

Więcej informacji

Modelarz 3D / Operator CNC

dzisiaj

SLODKIE sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Kampanii Reklamowych Online

2025-07-31

MTR Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

mazowieckie / Warszawa, Ostra 20

Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii w kanałach online (m.in. Google Ads, DV360), Przygotowywanie ofert i odpowiadanie na briefy klientów,...

Więcej informacji