Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: HR, Zarządzanie, Psychologia, Socjologia
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:
mile widziane - staż lub praktyki, umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowość, komunikatywność, umiejętność budowania relacji, komunikatywna znajomość języka angielskiego. Pracodawca oferuje stabilną pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku, ciekawe wyzwania realizacyjne i dużą samodzielność w działaniach.
Siedlce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 do 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia:
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych, szkoleń i uprawnień,- pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, ZFŚS, program rekomendacji pracowników)
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Najnowsze komentarze