Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Budowania Relacji z Klientem w Magenta Experience Center

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Budowania Relacji z Klientem w Magenta Experience Center
Lokalizacja: Warszawa, Galeria Mokotów
Czego możesz się spodziewać?

Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i pomagać im w rozwiązywaniu mniejszych i większych wyzwań — nadajemy na tych samych falach. Stawiamy na ambitnych, zdolnych i komunikatywnych ludzi, którzy wysoko cenią możliwość rozwoju oraz są nastawieni na osiąganie celów i sukcesów zawodowych. Do zobaczenia!

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów
  • Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
  • Realizacja indywidualnych celów jakościowych i ilościowych
  • Budowanie przewagi rynkowej oraz tworzenie atmosfery sprzyjającej rozwojowi relacji z Klientem
  • Aktywny udział, przygotowanie i prowadzenie wybranych wydarzeń specjalnych realizowanych w punkcie flagowym
Wymagania:
  • Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji
  • Bardzo dobra wiedza technologiczna i znajomość rynku telekomunikacyjnego
  • Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług
  • Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą
  • Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z naszymi Klientami przy zapewnieniu im wysokiej jakości obsługi
  • Pewność siebie i elastyczność w myśleniu
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Praktyczna znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Nasza oferta dla Ciebie:

Czym jest Magenta Experience Center T-Mobile?
Magenta Experience Center to innowacyjne i multifunkcyjne centrum doświadczeń, które zagwarantuje klientowi, spotkanie z najnowocześniejszymi technologiami. Jest to wyjątkowy koncept T-Mobile Polska zlokalizowany w jednej z najchętniej odwiedzanych galerii handlowych w Warszawie.

 

Magenta Experience Center T-Mobile w kilku punktach to:

  • Źródło technologicznych inspiracji
  • Przestrzeń do spotkań z marką T-Mobile i współtworzenia kształtu przyszłych usług i rozwiązań
  • Przestrzeń naszpikowana nowinkami technologicznymi
  • Miejsce regularnych eventów i warsztatów
  • Niecodzienna strefa edukacyjna dla klientów
Benefity:
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Jasna ścieżka kariery i awansu
  • Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
  • Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Najnowsze oferty pracy:

Operator sortowni

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

mazowieckie / Kobierniki (pow. płocki, gm. Stara Biała), Kobierniki

Więcej informacji

Pracownik magazynowy

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Sierpcu

mazowieckie / Sierpc

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Doradca Klienta

dzisiaj

Vision Express Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, CH Fort Wola

Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie...

Więcej informacji

Sprzedawca w markecie budowlanym

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe

Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów...

Więcej informacji