Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży w Call center

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży w Call center
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami indywidualnymi (B2C) przez telefon.
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych.
  • Utrzymywanie standardów obsługi klienta firmy.
  • Zarządzanie kontaktem posprzedażowym do momentu pierwszej transakcji.
Wymagania:
  • Zainteresowanie rozwojem w sprzedaży i obsłudze klienta.
  • Zaawansowane umiejętności komunikacyjne.
  • Skłonność do bezpośredniej komunikacji telefonicznej.
  • Motywacja do osiągania wyników sprzedażowych.
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta.
Oferujemy:
  • Bazowe wynagrodzenie od 4500 zł brutto plus system prowizyjny (1000 zł – 7000 zł).
  • Płatne szkolenie wdrożeniowe.
  • Możliwość awansu po 3 miesiącach pracy.
  • Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, kursy języka angielskiego).
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Konkursy z nagrodami materialnymi i finansowymi.
  • Biuro w centrum Warszawy z łatwym dostępem komunikacyjnym.
  • Strefa relaksu (bilard, piłkarzyki, konsola, ping pong, hamaki).
Benefity dla Ciebie

  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Dofinansowanie do nauki języków
  • Ubezpieczenie na życie
  • Gry wideo
  • Program Rekomendacji Pracowników
  • Możliwość przyjścia do biura z psem
  • Konkursy z nagrodami
  • Inicjatywy dobroczynne

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

dzisiaj

T-Mobile Polska

mazowieckie / Warszawa, KEN 98

Więcej informacji

Starszy Specjalista ds. technologii

dzisiaj

ZPC Milanówek Sp. z o.o.

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

wczoraj

4Life Direct sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków Prowadzenie telefonicznych rozmów sprzedażowych z klientami B2C Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wytycznymi firmy...

Więcej informacji

Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)

wczoraj

T-Mobile Polska S.A.

mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać...

Więcej informacji