QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem kilkaset projektów w różnych branżach.
Dołącz do zespołu QMS!
Szukamy osoby technicznej, samodzielnej i gotowej na ciekawe wyzwania wdrożeniowe u naszych klientów w całej Polsce.
- Przygotowanie i instalacja sprzętu oraz oprogramowania
- Konfiguracja systemów oraz wsparcie techniczne dla klientów
- Prowadzenie szkoleń dla użytkowników
- Obsługa posprzedażowa i dokumentowanie zgłoszeń w CRM
- Umiejętności obsługi systemów Windows, podstaw sieci i MS SQL
- Gotowości do pracy wyjazdowej i samodzielności w działaniu
- Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
- Zaangażowania i chęci nauki
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie i jasny system premiowy
- Auto służbowe z opcją do użytku prywatnego
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, rozwój zawodowy
Najnowsze komentarze