Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji i Recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa biura: Zarządzanie recepcją oraz dbanie o sprawny obieg dokumentów i korespondencji.
- Wsparcie administracyjne: Przygotowywanie raportów i zestawień, a także wsparcie dla innych działów firmy.
- Organizacja i nadzór: Organizacja spotkań, rezerwacja sal oraz nadzór nad zaopatrzeniem biura.
- Kontakt zewnętrzny: Współpraca z dostawcami, kurierami i innymi firmami.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie: Co najmniej średnie, mile widziane wyższe (np. z dziedziny administracji).
- Doświadczenie: Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem.
- Kompetencje: Dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowość.
- Cechy osobiste: Wysoka kultura osobista oraz umiejętności komunikacyjne.
- Dodatkowy atut: Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy w zamian:
- Zatrudnienie: Umowa zlecenie za pośrednictwem Devire.
- Rozwój: Szkolenia wdrożeniowe i możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej firmie.
- Perspektywy: Szansa na dalszy rozwój w strukturach organizacji.
Najnowsze komentarze