Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego.
  • Organizacja i koordynacja wyjazdów oraz pobytów personelu opiekuńczego za granicą.
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami i personelem opiekuńczym.
  • Współpraca z partnerami biznesowymi w codziennych procesach.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom B2/C1) – warunek konieczny.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i odporność na presję czasu.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony).
  • Jasny system wynagrodzeń: podstawa + premia.
  • Możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego.
  • Wsparcie w codziennej pracy i wdrożeniu.
  • Opcję pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny.
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i Karty MultiSport.
  • Dostęp do platformy e-learningowej i program rekomendacji pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista ds. e-marketingu

dzisiaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Regionalny Koordynator Sprzedaży

dzisiaj

Yellow House Education S.A.

mazowieckie /

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Opiekun Klienta

2025-11-22

REMONDIS Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18

Twój dzień pracy będzie się składał z: Kompleksowej obsługi Klientów korporacyjnych (sieciowych) poprzez nadzorowanie realizacji usług, Finalizowania...

Więcej informacji

Opiekun klienta z języskiem duńskim

2025-11-18

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o najwyższy poziom obsługi. Rozwiązujesz problemy użytkowników w sposób...

Więcej informacji